reklama

Citové výhovorky, ktoré nepochopím, ani keď budem mať 54

Po typickom ,,pletkárskom“ večeri s kamoškou som prišla na pár faktov, ktoré mi nikdy nešli do hlavy. Možno to bude tým, že v ten večer som vypila málo litrov vína alebo som primladá, aby mi konečne BLIKLO, prečo je to tak. Ešte len skoro druhý rok mám právo legálne si objednať poldeci v bare, ale citových ,,drístov“ som sa napočúvala až až (či už od iných zúfaliek alebo na vlastnej koži). Dokonca som ich možno aj sama použila, lebo pravda bola zrejme krutejším trestom. Rozhodla som sa napísať podľa mňa: top 5 najtrápnejších citových výhovoriek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
  1. ,,Ty si zaslúžiš viac ako som ja“

Jasnačka, veď preto s tebou chodím, lebo si zaslúžim viac. Samozrejme, že ak vám zalichotia v rodine, že si zaslúžite úžasného chlapa, poteší to. No v tejto situácii sa to určite nehodí. Horšie, keď si to zmyslí po dvojročnom vzťahu a zaoblí to tým, že už pol roka o tom uvažoval, iba sa bál s vami o tom hovoriť. Bude sa snažiť zmierniť to tým, že ešte máte celý život pred sebou a ten pravý na vás niekde čaká. Veď samozrejme: ďalší pravý čo vám o dva roky nahustí podobné halušky do hlavy.

Budete sa snažiť ho ešte presvedčiť pár smskami, či telefonátmi. Nakoniec si pri litrovke vodky s kamoškou v bare uvedomíte, že je to fakt ,,hajzel“ a naozaj si zaslúžite VIAC. (aspoň v niečom mal pravdu)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2 ,,Keby sme sa stretli inokedy, ale teraz to nejde.“

Samozrejme! Veď láska sa dá načasovať ako objednávka u zubára či kaderníka a kedykoľvek to môžeš zrušiť, tak prečo nie touto vetou. :/ Pohľadám dátum v diáry, kedy si náhodou nájdem nejaké to voľno, aby som sa mohla zaľúbiť. Láska sa nedá naplánovať, treba jej dať voľný priebeh. Je jedno, či máš momentálne maturitu či dôležitý pohovor v práci. Na lásku si môžeš nájsť čas vždy. Je s tebou. V tvojom srdci <3. Tak ma neotravuj podobnými ,,dristami“ , radšej rovno povedz, že nemáš záujem

3. ,,Potrebujem prestávku“

Čože? Čo sme niekde v škole? S takými hlúposťami na mňa nechoď. A o tebe mám uvažovať ako o otcovi mojich detí? Čo ak si zmyslíš, že potrebuješ prestávku v ich výchove. Kto sa o ne potom postará. Prestávka NIE! Slúži jedine na zmiernenie bolesti pred tvojim príchodom so psíčkovými očkami a slovami na jazyku, že je KONIEC. Povedz to rovno a nenaťahuj. Aj tak ti to určite nenapadlo z dňa na deň. Zbytočne si len predĺžime bolesť. Máš dve minúty na rozhodnutie. Buď všetko alebo nič. Takto to proste nemôže fungovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy tú PRESTÁVKU nepochopím.(možno v päťdesiatpäťke J )

4. ,,Uvedomil som si, že ľúbim bývalú“

Aha! Super, tak prečo strácaš čas. Utekaj za ňou. Neviem načo si potom začínal so mnou. A to ľúbim ťa, čo si hovoril mne som si asi zle vyložila čo? Vtedy v posteli ti bolo super a ,,bývalka“ ti nechýbala. Koľko si sa na ňu vynadával a ja som všetko ochotne počúvala. Namotala som sa a ty odchádzaš. Odrazu si jej všetko odpustil? Bež, ale nevracaj sa, lebo moje srdce nie je cvičený búchajúci panáčik, čo začne opäť pre teba biť, kebyže sa opäť rozhodneš pre mňa. A nehusti mi do hlavy, že chceš byť kamarát, vieš dobre, že to nepôjde.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5. ,,Milujem ťa, ale...“

Keby si ma miloval, to ale by mi teraz neotočilo pery do pochmúrnej krivky. Prečo to potom robí? Sám si kladie do cesty prekážku odporovacou spojkou.

Tento fakt je pre mňa najnepochopiteľnejšia záhada. Ľúbime sa, no predsa si ubližujeme tromi písmenkami, ALE...Prečo si radšej nepovedať: ,,Ale, ja ťa ľúbim!“ (zmena slovosledu hneď prináša vykrivkanie pery smerom hore)

PS: Prajem Vám, aby ste nemuseli čeliť týmto ,,frázam citového charakteru“ a keď to už náhodou nevyjde povedali si ,,polopate“ o čo ide. Trápna fráza vám nikdy nedá odpoveď, prečo sa to naozaj stalo.

Ivana Spálová

Ivana Spálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý by mal denne počúvať trochu hudby, prečítať nejakú báseň, pozrieť si pekný obraz a pokiaľ možno povedať niekoľko rozumných slov.(Johann Wolfgang Goethe) Zoznam autorových rubrík:  texty piesníTo, čo si každý deň neuvedomíšSúkromné-Ulica-

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu