reklama

7. september

Bola netrpezlivá, výbušná. Miestami usmievavá sladučká. Samozrejme neústupná, náročná. Následne prítulná, milučká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tvár skrývala v odraze slnečných lúčov.

Nedala mi ani jeden z pravých kľúčov.

Srdce mala zamknuté na štyri zámky.

Keď prišla neskoro domov nedokázala si vyzuť topánky.

Znášal som tie jej stavy, keď si potom tienisto spomínala,

čo deň predtým vyvádzala. Keby aspoň na stole netancovala.

Svietila s mobilom do dierky, z očí som jej odhŕňal jej ryšavé kučierky.

Anjelská tvár s dušou líšky.

Falošnosť skrývala do osušky.

Pritom sa na mňa nevinne dívala.

O tri týždne zutekala.

Keď som ju odhalil, bola už ďaleko.

Zasiahla ma dosť prudko, hlboko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zanechala po sebe tento zápisník. Odrazu akoby som poznal každý jej sník.

Prečo mi to jednoducho nepovedala? Asi sa iba bála. Nadarmo sa opíjala.

Kľúč mám už v rukách ja. Všetko čo tu má zapísané je teraz v mojich dlaniach. A ja ju nájdem. Siedmeho septembra pôjdem tam ku hviezdam a ona tam príde tiež.

Kto by to čakal? Ani detektor lži by to nevypátral.

Kto by to čakal? Môj havino kľudne ležal v tráve a jemne sa smial.

Kto by to čakal? Stratila sa pomedzi husté konáre.

Kto by to čakal? Mal som dosť na mále, ale už to viem.

Vždy vedela prečo robí, čo robí. Teraz už len nech nastane ten deň.

Ivana Spálová

Ivana Spálová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každý by mal denne počúvať trochu hudby, prečítať nejakú báseň, pozrieť si pekný obraz a pokiaľ možno povedať niekoľko rozumných slov.(Johann Wolfgang Goethe) Zoznam autorových rubrík:  texty piesníTo, čo si každý deň neuvedomíšSúkromné-Ulica-

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu